четверг, 16 февраля 2012 г.

Сергій Шнуров у новому серіалі грає сам себе.

Серіал "Дєтка" стартує на ТЕТ_3 Шнур: Мій Костя - це майже я! Виконавець головної ролі серіалу "Дєтки", який стартує 27 лютого на каналі ТЕТ, Сергій Шнуров розповів виданню
"Газета Киевская", що грає самого себе. "Мені не доводиться ліпити свого героя, як це роблять інші актори. Мій Костя - це майже я! Тільки він, е-е-е, лузер. А я все ще на коні! У мене навіть донька-підліток є, їй 18, і вона вчиться в Пітері на серйозному факультеті. Так що з віком "дєтки" я знайомий не з чуток", - каже артист. В оригінальний саундтрек цього серіалу увійдуть пісні з нового альбому "Ленінграда", який називається "Вічний вогонь". "Але я не планував вставляти багато своїх пісень у наше кіно, і тим більше - нав'язувати їх герою. Все-таки Костя Подільський - романтичний тип", - стверджує Шнур. Не обійшлося під час зйомок без казусів. Актор Олександр Баширов, який зіграв у серіалі роздратованого власника рок-магазину "Вау-вау", розповів про такий випадок: "Ми знімали сцену, де головний герой Костян з донькою Юлею вирішують влаштувати на даху рок-концерт, щоб привернути покупців в магазин мого героя, Зізітопа. Вирішили знімати на гаражі неподалік від метро "Університет". Щоб витягнути наверх все обладнання, цілу вантажівку підігнали! Як тільки Шнур почав горлопанити, стоячи на гаражі, внизу моментально зібрався натовп, багато хто подумав, що це рок-концерт! Через 20 хвилин під'їхала міліція - їм хтось встиг донести про "беззаконня". Але після пред'явлення документів нас відпустили з миром
Більше читайте тут: http://tsn.ua/glamur/shou-biznes/skandalniy-shnur-gorlopaniv-na-dahu-garazha-bilya-metro-universitet.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий